12 Nisan 2009 Pazar

BEN GELDİM

SLM! Arkadaşlar nihayet gelebildim.Sayfama resim ekleyemiyorum.Çünki foto mak. pili bitti.Hergün almayı unutuyorum.Yorumlarını ve dileklerini yazan tüm arkadaşlarıma çok çok teşekkürler ediyorum.Allahım inşallah daha iyilerini sizlere versin.Bildiğiniz gibi şu an ev ile uğraşıyoruz.Eşyalarımın yarıdan fazlasını yeni evime götürdüm.Ama elektrik ve su olmadığı için tamamen gidemiyoruz.Şu an anlıcanız iki ev arasında gidip geliyoruz.Nasıl derseniz.Oraya eşyalarımın hepsini yeni aldığım için yeniler orda eskiler burda.İşte böyle devam ediyoruz.İnşallah en kısa zamanda bağlanırda gideriz.çünki insan oraya gittimi bu eski eşyaların içine gelmek istemiyor.Kirada oturanlar yerleşip oturdular bile.Elektriksiz ve suzuz.Ama ben lojmanda olduğum için acelem yok.Birde burada ben tek oturuyorum orada ne yaparım bilmem.Apartmanımız 40 kişilik.Allah sonumuzu hayır etsin.Nasıl insanlarla karşılaşacağız.Gerçi şimdiye kadar gördüklerim hepsi genç.yani yaşlı yok.Hemen hemen yaşıtlarım var.Şimdilik kaçıyorum.HOŞÇAKALINNNN:)))

7 yorum:

havvanur dedi ki...

hayırlı olsun evin güle güle oturrr çabuk taşın işleri bitirip dön blogunaaa sevgilerr

serpil'in mutfağı dedi ki...

SAĞOL HAVVANUR CUM.İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA DÖNÜCEM.

funda dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun canım ağız tadıyla içine sinsin herşeyler :)

serpil'in mutfağı dedi ki...

teşekkürler Funda cım.

Eylem dedi ki...

hayırlı olsun serpil.korkma eminim oraya da alışırsın.sevgiler.

havvanur dedi ki...

geçmiş olsun canım kızın şimdi nasıll ii geceler umarım herlşey yolundadır

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

canım hayırlı uğurlu olsun yeni evin.güzel günleriniz,mutlu anılarınız olsun.
Buseye ve size çok geçmiş olsun.Allah kazalardan belalardan ve nazarlardan korusun.Çok üzüldüm Buseye ama nazarı attı diyelim.