21 Ekim 2008 Salı






BU BENİM SEVGİLİ OĞLUM BANA YARDIM ETMEYİ ÇOK SEVDİĞİ İÇİN BERABER KEK YAPTIK.HERZAMAN KEKLERİMİ OĞLUM ÇIRPAR.

MALZEMELER 3YUMURTA,1,5 SU BARDAĞI ŞEKER,1SU BARDAĞI SÜT, 1SU BARDAĞI SIVIYAĞ,2 ,3 YEMEK KAŞIĞI KAKAO,1PAKET KABARTMA TOZU,1PAKET VANİLYA,2,5 SU BARDAĞI UN.YAPILIŞI:Yumurta ve şekeri krema haline gelinceye kadar çırpın.Süt,sıvıyağ,kakao yu koyup yine çırpın.Sonra ununu kabartma tozunu,vanilyasını ilave edip iyice karıştırıp yağladığımız borcama yada tepsiye dökün.(not hamurun kıvamı akışkan olsun.çok katı yapmayın.)180 derece fırında pişirin.(yine önemli bir not.üzerine dökeceğimiz sosu içindeki malzemeden ayırmıyorum.ama siz ayrı uğraşmak istemiyorum derseniz.içine 4 yumurta kırıp 1su bardağı ayırabilirsiniz.tabiki kabartma tozunu ve ununu koymadan.üzerinin sosu için.1YUMURTA VE 1ÇAY BARDAĞI ŞEKERİ ÇIRPIN.SONRA 1ÇAY BARDAĞI SÜT,1ÇAY BARDAĞISIVIYAĞI VE KAKAOYU KOYUP GÜZELCE KARIŞTIRDIKTAN SONRA KEKİMİZ PİŞİNCE BİRAZ LINDIKTAN SONRA İSTEDİĞİMİZ ŞEKİLDE KESİP KAŞIK KAŞIK HERTARAFINA EŞİT ŞEKİLDE SOSUMUZU DÖKERİZ.AFİYETLE YERİZ.

1 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Serpil'cim amanın kek kokusuna geldim..ayy ayyy bu ıslak kek dimi.ben ona arap kızı diyorum ama aynısı sanırım..
oyy teyzeside yardım etmiş ellerinize sağlık canım..
azcık dolaşıyorum buraları..kendimi yormadan az daha eğilsem bip bip sesleri duymaya başlıyorum boynumdan:)))
görüşürüz canım aliağa'ya sevgiler.