27 Kasım 2008 Perşembe

İLK SOBEEEEMMMMMMMMMMM

MERHABA ARKADAŞLAR.BU BLOĞA BAŞLADIĞIMDAN BERİ İLK SOBEM OLACAK.SEVGİLİ ARKADAŞIM http://elmanınkabuğu/ ALKIM HANIM SOBELEMİŞ.ELİMDEN GELDİĞİ KADAR YAPMAYA ÇALIŞICAM.BU ARADA BANA YARDIMCI OLAN SEVGİLİ ARKADAŞIMhttp://akasyakokusu/ na teşşekkürlerimi sunuyorum.

adınız:SERPİL
nerede oturuyorsunuz/nerelisiniz:12 yıldır ALİAĞA da oturuyorum.Bergama ya bağlı TEKKEDERE köyündenim.
en sevdiğiniz müzik ve sanatçı:iyi olan her müziği dinlerim.KIRAÇ,SİNAN ÖZEN,SİBEL CAN VS. VS.uzar gider.
en sevdiğiniz film ve sanatçı.:
oturduğumuz yerde sinema olmadığı için.ancak televizyondan izliyoruz.nasip olmadı daha filme gitmek.
yaptığın spor:
hiç bir spor yapmıyorum.şu anki evimden taşınınca kendi evime taşındığımda(allah nasip ederse)kendi evime yakın spor salonu var gidicem.inşallahhh
giyim tarzın:
genellikle pantolon giyiyorum.
en son okuduğun kitap:
kitap okumayı çok seviyorum.en son buraya İKBAL GÜRPINAR gelmişti .İkbal le küçük mutluluklar ve okul evde başları okudum.
en sevdiğiniz yazar:
fatih kalkınç.son okuduğum için.
sizi mutlu eden kişi:
tabiki sevgili AİLEMMMMMMMM
en sevdiğiniz yemek:
egeli oldum için otların tüm çeşitleri ve meşhur çığırtmamız.yani ot seviyorum diye 90- 60- 90
zannetmeyin.aldım başımı gittim kilolarla.dikkat edin gidiyorum değil.gittim.
çok sıkıntılı anlarda yardımcınız kimdir:
büyük ALLAHIM ve dualarım.
hayatınızdaki en önemli olay:
çocuklarımın doğumu
sizin için sevgi:
bütün ailem
başınıza gelen en komik şey:
meşhur bir çaylı kekim var.yeni evli olduğum bir dönemde çaylı kek tarifini yapayım dedim.bir su bardağı çay yazıyor.bende kuru çayı doldurdum içine baktım iri oluyor.birde eledim onu.öyle koydum hamura.pişirdim.simsiyah oldu kekim.eşim işten geldi birde yanına çay demledim.bir lokma aldım boğazımı yaktı.bakıyorum eşim yiyor.ben dedim yemem sen beğendin galiba.oda garibim beğenmemiş ama ben alınmıyayım diye yiyormuş.rezaletti valla.
sadece 5 kelime ile kendinizi anlatın:
sakin,uyumlu,sabırlı,sevecen,yardımsever olduğumu söyler arkadaşlarım.ben demiyorum valla.

evet arkadaşlar benim cevaplarım bunlar.nacizhane cevaplamaya çalıştım.

5 yorum:

Leyya dedi ki...

soben hayırlı olsun arkadaşım.nice nice sobelere))çaylı kek olayı çok hoşmuş))

defneylebirlikte dedi ki...

gene de şaslıymısın ki eşin yemiş.vallahi çok komik bir anı.bayıldım canım..cevapların çok güzel..sevgiler..

akasyakokusu dedi ki...

Serpil'cim merhaba canım..Bende ara ara tıklıyorum açıktı pc.
malum haftasonu işte çok.
canım ne mutlu yardımcı oldumsa.hepimiz birbirimizden öğrendik.ama blogmanşetin sayfasında kodu var..onu alıp sayfa öğesi yani gatget eklede ekliycen.istersen bendeki kodu sana vereyim onu yapıştır yap emi.
soben çok hoş kek hikayende çok tatlıydı..hani balık ziyafeti nerde..bizimde balık var bugün..saat 3.den sonra anca kızartırım..çocuklar kurstan gelmeye yakın.hemde alabalık bizimki..birde niye canınmı sıkkınki öyle kafan karışık..dünya telaşı hepimizde var.önemli olan sağlık.bak tvler neler gösteriyor..Allah c.c.ye şükür halimize elhamdülillah.
görüşürüz öptüm..

akasyakokusu dedi ki...

canım bana güvenebilirsin yorumu yayınlamam..hayırdır kafan niye karışık..

HÜLYA dedi ki...

canım merhaba tesadüf eseri geldim sitene.. sobenin cevaplarını okuyordum.. çaylı kek vakanı okudum gülmekten öldüm desem ayıp olmaz dimi. Güzel ve komik bir anı olarak kalmış sende ne güzel..

bu arada blog çok gzüel daim olması dileğiytle sevgiler...